eerst werden we tegengehouden door de portier. na enig aandringen belde hij naar de receptie van het Hotel. na overleg mochten we door. we melden ons bij de receptie voor een nacht. en hebben er een ontbijtje voor de volgende ochtend geboekt. beetje omslachtig allemaal. maar verder heerlijk rustig.

• augustus 2021

Worden niet toegelaten op parkeerterrein. Geen overnachtingsmogelijkheden. Stel voor deze “camper overnachtings plaats” van de lijst te verwijderen.

• augustus 2021

erg onbeleefd! en laat je daar niet binnen om te overnachten... Laatste keer hier….

Hotel Panorama