De camperplek is gelegen vlak voor de camping. Stijl pad omhoog rijden en je komt op een activiteitenterrein met tribunes en verlichting. Water is te vinden bij de picknicktafels. er is ook een stroomaansluiting, maar daar maakten we geen gebruik van. op de fiets naar Mora is prima te doen.

Miedema

prijs is nu 27,00 euro voor camper/2 personen( prijs zonder stroom niet mogelijk.)Gezien vorige reviews erg ondoorzichtig/ willekeurig prijsbeleid.

• april 2023

helaas ook nu duidelijk gesloten! ik zie geen camperplaats maar alleen stacaravans en de weg loopt dood. gelukkig kun je er wel keren voor de gesloten poort

• april 2023

Parque de Campismo do Gameiro