Heerlijke camping, rust, ruimte en vriendelijke beheerders. Mooie natuur fijn fietsen en wandelen. Zijn hier dit jaar al voor de tweede keer en komen zeker vaker.

Roadcamper

Fijne persoonlijke ontvangst. mooie ruime plaatsen in de natuur. Sanitair prima. gezellige stadje op fietsafstand. We zijn langer gebleven dan gepland. Marja en Rob

RobMarja

Bedankt Marja en Rob voor jullie review en jullie komst naar Pomarinho. Leuk dat, doordat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf, langer zijn gebleven! Wie weet nog eens tot ziens op Pomarinho.

Mooi gelegen natuurlijke camping. Vriendelijke eigenaars. We zouden een nachtje blijven maar werden er 5. Heerlijk gewandeld, geluierd en vogels gespot. Wat wilt een mens nog meer!

hans2sun

Bedankt voor jullie positieve review, daar worden we blij van!’, ‘Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf op Pomarinho en genoten hebben van de omgeving. Wij vonden het leuk jullie als gasten op onze camping gehad te mogen hebben.

Camping Quinta do Pomarinho