Verbodentoegangsboord stond bij de ingang. Het zag er ook niet aantrekkelijk uit, veel plassen en kaal. 12 km ten zuiden mooi gratis plek met stroom. Largos Formosa.

snoeker

fijne plaats met gratis voorzieningen behalve stroom. Ga niet eten bij Comporte Flavours veel te duur en smakeloos restaurant….dag voor mij had geregend waardoor er plassen bleven staan maar ja wat wil je

• december 2023

tomand... zegt alles. Dit gebied is prachtig en zeer open. Rustig, aangenaam en dichtbij de zee en in het vriendelijke dorp. In plaats van onzin te praten, zouden sommige mensen er beter aan doen hun kwijlende mond te houden. EN ik blijf beleefd.

• december 2023

• Rua 2 de Junho