Ruime camping voor CC plaatsen met stroom... schoon sanitair... warm water voor de afwas... rustig in dit seizoen... 35 minuten lopen van het centrum van Evora...

cathy4063

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Prijs-kwaliteit verhouding is helemaal zoek. er is zelfs geen warm water om af te wassen! Het personeel aan de receptie is uitermate correct en vriendelijk.

ansvanroessel

Het spijt ons te horen dat u niet genoten heeft van uw verblijf bij ons, en wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak. Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een goede gezondheid!

Orbitur Evora