In aanvulling voorgaand: man in blauwe flatje, zie foto, beheert de cp/haven en om ellenlange discussies, m.n. nl, te voorkomen, parkeer met de cabine naar rivier naast elkaar op de betonplaat!

h.lambeck

Prima plaats, maar let op: de plaatsen op de kade direct aan de rivier zijn bestemd voor de boten/schippers. Wij zijn daar weggestuurd, de bedoeling is dat je op het beton in het midden gaat staan.

Trekgans

Echt een Portugees pareltje aan de rivier, GNR komt zo nu en dan langs en zwaait vriendelijk naar ons.. er is zelfs een waterkraan aanwezig. met local gesproken en vertelde alleen op het nieuwe nieuwe beton gedeelde parkeren geeft geen problemen. Bezoek het gratis archeologisch museum.

• Rua Doutor Afonso Costa

7750, Mértola, PortugalSitecode: 12238