Even verderop ligt een Camperplaats in aanbouw. Hopelijk op korte termijn in werking.

• maart 2023

servicepunt werkt niet - grijze afvalverwerking geen probleem maar GEEN WATER

• februari 2023

hebben hier gestaan maar nooit meer er staat daar een Portugees busje al maanden met 4 grote honden die normaal vast zitten maar er was er eentje los gebroken en die heeft mij aangevallen gelukkig had ik een wandelstok bij me en kon ik hem op afstand houden dus ingestapt en weggereden

• maart 2023

servicepunt werkt niet - grijze afvalverwerking geen probleem maar GEEN WATER