Een mooie plek aan het stuwmeer. Helaas konden we niet eten in het restaurant. We hebben er een rustige nacht gehad, veel vroege voorjaarsbloemen en klimaatverandering? In de praktijk. Het stuwmeer is al heel veel jaren niet vol geweest..

• december 2023

Wij hebben erg lekker gegeten (gegrilde kip met huisgemaakte friet en salade) en komen graag nog eens terug

• december 2023

Jammer om te horen dat het niet meer zo goed met ze gaat. We staan hier elke winter wel een keer om kip te eten en we reden er zelfs voor om. Dit jaar helaas niet wegens omstandigheden maar zijn wel weer van plan zo gauw we weer kunnen. Hopelijk 🤞 zijn ze er dan nog.

• N261-4

7670, Messejana, Portugal