Prima camping, kon eerst plaats opzoeken. Goede en schone toiletgebouwen. Leuk dorp, beetje toeristisch maar vriendelijk. Ik heb een 5.4 mtr camper, maar groter wordt het denk ik een beetje moeilijk manoeuvres in de paden. Maar prima camping .

drenthen79

leuke camping, behalve elektriciteit, max 2uur per dag voor €21 dit is voor Portugal teveel, jammer!

• maart 2023

fijne camping bij leuk klein dorp in groene omgeving. zeer goede voorzieningen. schoon. loopafstand dorp en zee

• maart 2023

Parque de Campismo de Porto Covo