Prachtige gezellig camping met uitstekend restaurant

Graad4

Met Acsi korting 23 euro met elektra op een kampeerplaats met 1 bloem. Mooie plaatsen en modern sanitair.

Huub-en-Riet

Prima camping in de winter. We hebben er de was gedaan, werkte allemaal erg goed. Prijzen heb ik aangepast. normale prijs in deze periode is 25€. met Acsi 23€ voor een 🌺 plaats. Die plaats is groot genoeg. Heerlijke croissants bij het winkeltje. Lekker rustig en gezellig druk.

Prachtige gezellig camping met uitstekend restaurant

Parque de Campismo Costa do Vizir