voor ons vanuit het zuiden komend, was het even zoeken. gps kwam uit bij dental clinic. Je moet dan verder doorrijden tot de volgende mogelijkheid rechtsaf. Rustige plek.

RCGB

Zoek je rust, ruimte, ongedwongen sfeer, midden in de natuur, alle voorzieningen die je nodig hebt, een vriendelijke, behulpzame eigenaren Alwin & Ivana, dan ben je op deze kleinschalige CP aan het juiste adres. Wij staan hier nu 4 dagen, blijven nog even. Komen ook zeker weer terug !

• N120

7630-174, S.Teotónio, Portugal