• november 2023

Alles perfect en gratis. Enorme waterdruk. Volop vuilnisbakken. Goed in te draaien. Schoon sanitair aanwezig.

• april 2019

Prima serviceplek, grijs en zwart water, waterkraan achter blauw luik, Luik lijkt dicht maar als je het een duwtje geeft gaat hij wat open zodat je het verder open kan doen.

• februari 2019

Prima sani station. Oud, maar voldoet. Met Gardena koppeling konden we gemakkelijk onze eigen slang aan de kraan klikken. Er waren zelfs schone openbare toiletten.

• november 2023

• april 2019