Bobmeister

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

• april 2023

De prijs zoals in de app is niet juist. €23 per nacht met ACSI kaart. Dat staat dus niet goed vermeld. Dat is wel vaker zo ervaren wij. Camping momenteel erg rustig. Geen wifi op de plaatsen in vak G. Sanitair is schoon maar gedateerd. Nog vele “hang”toiletten.

Ziasr

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw commentaar, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en hopen u bij de volgende gelegenheid beter te kunnen ontvangen! Wij wensen u het allerbeste!

• januari 2023

groot en weinig campers. stonden met 3 campers . volgens acsikaart 16 euro maar dat klopt niet. kost 23 euro per nacht met acsikaart.

zeebeest

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u het allerbeste!

• april 2023

• januari 2023