GILSVANAM

Bedankt voor je bericht. Het was inderdaad volop zomers en dat in oktober! Onze camping is gesitueerd in een natuurlijk terrein dat zich het beste laat omschrijven als een europese savanne. De bomen (steeneiken) staan ver uit elkaar en zijn niet hoog. Voor de tentkampeerder hebben wij daarom schaduwschermen. De mensen met campervans wordt aangeraden een goede luifel mee te nemen.

mooie camping in de natuur. Wel weinig schaduw wat wordt goedgemaakt met schaduwdoeken. fijn zwembadje om af te koelen. Maar de mooie natuur is hier het pluspunt. Het is zo stil. De Nederlandse eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier 2 nachten gestaan.

Camping Bubulcus & Bolotas