• oktober 2021

Geparkeerd hier op 27sep21 . Voor bezoek a ruïne Castelo Paderne. Raar er staat geen enkel parkeerverbod bord nu voor campers en de parkeer plaatsen zijn ruim . We zijn niet blijven staan voor de nacht maar hebben geen problemen gehad tijdens parkeren /fietstocht.

• december 2019

Hoe is het toch mogelijk dat deze camperplaats weer in campercontact staat. De eene keer wordt deze plaats verwijderd de volgende keer staat deze CP er weer in. Er staat een bord verboden voor campers sta je hier toch en de politie komt langs dan heeft de politie weer zakgeld a € 280!

• december 2019

we kregen een boete van 250 euro, 2 jaar geleden, pas op !!!

• oktober 2021

• december 2019

we kregen een boete van 250 euro, 2 jaar geleden, pas op !!!

Fonte de Paderne