• december 2023

prima plek alle voorzieningen aanwezig. Fijn dorpje met 2 goede restaurants waar veel Europese migranten wonen. Wij gaan voor kids nu naar Salema eco camp kijken

RO2Z

Prima plek! Niet duur en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Heel leuk om naar het strandje te wandelen.

Camper-Lena

14 juni 2022 Inderdaad, de toegangsweg is smal en slecht onderhouden. Daar kan de camperplaats echter weinig aan doen. Beetje flowerpower achtig sfeertje met zo te zien wat vaste bewoners. Wij hebben er prima gestaan.

• december 2023

Figueira Caravan Park