we verbleven hier één nacht en om eerlijk te zijn zouden we niet langer zijn gebleven, zelfs als we dat hadden gepland. de locatie is geweldig, dicht bij het strand, maar het personeel liet de plek echt in de steek. brutaal! De percelen waren oké, maar het was nogal een luidruchtige camping.

MillyMoho24

Grote camping midden in de stad Fuseta. Centrum met veel restaurants en cafés. Camping is snel vol doordat er veel vaste plekken zijn. Sanitair gedateerd maar voldoet prima. vriendelijk personeel en leuk restaurant op de camping.

dolfjohan

camping oké! maar wat een onfatsoenlijke ontvangst! VOL! verder geen commentaar! Hoofd omgedraaid naar een andere bali-medewerker! Al eerder gestaan, maar nu nooit meer!

Campismo Da Fuzeta