Helaas zijn de plaatsen erg onverzorgd, sanitaire gebouwen zijn gedeeltelijk gesloten en erg oud en versleten. Prijs voor twee personen en nachten met ADAC-kaart € 53,59. Dat is teveel voor zo'n liefdeloze plek.

Müllerchen

Het spijt ons te horen dat u niet genoten heeft van uw verblijf bij ons, en wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak. Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een goede gezondheid!

Rulian71

Wij betreuren het dat u geen positieve ervaring heeft gehad met de service op onze camping. Wij zullen er alles aan doen om de situatie recht te zetten. Bedankt voor je reactie.

Ik lees de antwoorden van de manager in de beoordelingen dat hij verbeteringen aan het doorvoeren is en dit al jaren doet maar het lijkt niet te gebeuren dus wij gaan niet naar deze plek. Dank aan de kampeerders voor hun eerlijke beoordelingen .

Orbitur Valverde