De camping bleek vol toen we aan kwamen, dat kan, maar de manier waarop we te woord werden gestaan was niet normaal. Wat een aanfluiting, nooit meer! Lagos is een hele leuke stad en deze camping doet deze geen eer aan!!! Héél jammer.

Het enige dat je kunt beoordelen zijn de toiletten, die schoon zijn. Anders is de plaats de onreinste camping die ik in jaren heb gezien. Eén nacht en snel weer weg.

Raika

de ligging is fijn! Daar is wat ons betreft alles mee gezegd. Veel rommel plekken van kampeerders die hier kennelijk al lang staan. Hoge hekken en muren met prikkeldraad rondom😳 Niet mijn plekje😏

• Estrada da Ponta da Piedade

8600, Lagos, Portugal