• februari 2023

Wij verbleven hier 1 nacht en moesten om die reden € 18,00 betalen. Een volle fles gas vroeg meneer € 30,00 voor. Stroom viel steeds uit. Bleek dat er 3 pompen aangesloten waren op “onze” zekering. WiFi was zeer zwak. En onze vorige review over deze plek is verwijderd!!!

• oktober 2021

Hele mooie en rustige plek alles aanwezig zelfs een wasmachine aardige eigenaar. Strand ongeveer 6 km en supermarkt 2 km de camping licht zelf tussen de sinaasappel plantage .

• maart 2020

• februari 2023