13-01-2024 nul elektriciteit nul sanitaire voorzieningen als het regent ramp

• november 2023

2 sterren heeft het verdient doordat de terrein met de dieren zo leuk is. Anders had het 0 gekregen. sanitair gebouw Als JE HET ZO ZO WILLEN NOEMEN. slecht. wij moesten €15 betalen inclusief. elektra, want we bleven maar een nacht

FransK.

Gezellige camping met veel liefde voor dieren die los rondlopen op het terrein. Eenvoudige voorzieningen maar netjes. Er is een terrasje waar ze heerlijke sangria maken. Eigenares is vriendelijk en behulpzaam.

13-01-2024 nul elektriciteit nul sanitaire voorzieningen als het regent ramp

• november 2023