maniac303

Dit is de hoogste berg van de Algarve. De 2 officiële cp. waren te kort voor ons maar er waren nog een paar langere plekken. Er is een winkel met mooie dingen, een winkeltje voor de toerist naast een mooi klein kapelletje.

• november 2022

Wij stonden hier op 3 november met 2 campers. Het was mooi weer maar toch rustig, mooi uitzicht en uiteraard in de nacht heel rustig. Op een andere plek dat er genoeg is stond een andere camper, Officiële plaatsen zijn er 2

• november 2022

Parking Capela de Santo Antonio [Foia viewpoint]