Vaste bewoners wezen ons op een mooie nog beschikbare plek op deze fijne, dus altijd volle, camping. Als het regent is er altijd modder. Maar na regen komt vaak weer zonneschijn. Wij blijven hier zeker een week staan.

ClaudiaRegoor

Een zeer nonchalante receptionist die weinig ophad met zijn nieuwe gasten: de camping is vol maar zoek een plek waar je nog tussen kan. Dat was er dus niet..zeg het dan meteen. Deze camping was stampvol, veel blaffende honden en veel vast volk. Wegwezen hier.

user317820229

Het spijt ons dat uw ervaring negatief was, maar het park was vol en op een regenachtige dag bemoeilijkte het alles, maar in goed vertrouwen hebben we u binnengelaten om een mogelijke plek te vinden omdat het weer verschrikkelijk was, omdat degenen die dat willen het altijd vindt, zelfs omdat diezelfde dag andere mensen bleven logeren en ruimte vonden? Wij hebben echter gemerkt dat u het niet prettig vond dat de parkeerplaats vol was en er bewoners waren... iets waar u in eerste instantie van op de hoogte was gesteld en dat we u alleen binnen lieten vanwege het weer waar u rekening mee hield... en met betrekking tot de bewoners, wij begrijpen uw vraag niet, hebben zij u lastig gevallen?

Er zijn zeker mooie plekken, maar deze zijn uiteraard al bezet. Verder zoek je maar uit waar gaat staan, dat niet echt overzichtelijk is, het is erg rommelig. Het sanitair is schoon en de douche is goed.

Camping Alvor