Mooie camping weten we van eerder. Maar vandaag helaas al gesloten!

schooten

vriendelijk Engels sprekende receptioniste mooie grote plekken met picknick tafels. Het sanitair is wisselend,wij hebben heerlijk warm kunnen douchen. Bij koud water kun je de boiler zelf resetten.Jammer dat vanaf mei het alleen voor de politie toegankelijk is.

helenapot

Mooie plaats. Het inschrijven duurde nogal wat lang. Sanitair is basic, maar voldoet. Nu en dan problemen met warm water, dus achterstallig onderhoud. Tavira is een prachtige stad en zeker een bezoek waard.

Huub-en-Riet

Mooie camping weten we van eerder. Maar vandaag helaas al gesloten!

Parque de Campismo da PSP