Mooie uitzichten, veel groen. Afgelegen op een hoog punt. Moeilijk om de camper waterpas te zetten. Wc schoon maar douches lijken al lang niet meer te zijn gebruikt en verwaarloosd.

AARD

Gelukkig vonden we hier nog plaats voor 1 nacht op 5 km van de kust en dat voor 11 € , electro inbegrepen. Na een wandeling over het terrein zijn we gaan bijboeken bij de vriendelijke man aan de receptie.

• januari 2022

Zakelijke ontvangst, locatie is mooi, maar de camperplaatsen zijn slecht onderhouden. Een aantal plekken is niet toegankelijk. Sanitair is schoon maar erg gedateerd! Mooi en schoon zwembad. Wij betaalden 16 euro p/n incl touristenbelasting en stroom.

• januari 2022

Camping Calico Park