prima camping, grote plekken, veel schaduw, sanitair goed. stonden er 18-20.6. veel voorzieningen nog dicht maar wel bar met broodjes service. Plaatsje/Strand op 2 km, restaurants. mooie stad Aveiro op 10 km fietsen of met bus vanaf camping.

Gaben

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Prima camping met ruime plaatsen. Schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst. Ca. 10 km. fietsen naar Aveiro, 2 km. naar het strand.

ovnoord

Bestaat deze camping nog? Op website niet te vinden. Telefoonnummer werkt ook niet.

Orbitur Vagueira