Fantastische plek! Kleinschalig, midden tussen de wijngaarden en zeer vriendelijke mensen! Een aanrader!

Camper-passie

geen mening (positief of negatief) over de camping. Zou open zijn vanaf 1 maart maar dat was helaas niet het geval. zou goed zijn omdat ook aan te passen op de website. telefoon werd opgenomen. mijn advies altijd bellen of van te voren reserveren.

j.j.c.-de-vries

Helaas stonden wij voor een gesloten poort. Niemand te zien, geen teken van leven. Telefoon wordt niet opgenomen (of verbroken?). Jammer!

Ons excuus, vanwege familieomstandigheden waren we onderweg naar Nederland en hebben uw telefoonoproep blijkbaar gemist. Hierbij ook ons NL nummer 06-18852022, groet, Huub en Wil

Bonjardim Boutique Hotel