Keurige plaats. Wel direct langs de weg met nogal wat verkeer. Het toiletgebouwtje was met kippengaas afgesloten.

stofhaas

Keurig, wie hier niet tevreden mee is moet echt niet met de camper meer weg gaan, alles keurig schoon, iets schuin, maar er zijn veel ergere plaatsen. Ik zou hier ook voor een 2de of 3de of wat dan ook terug komen. Soms begrijp ik mensen echt niet. Dank je wel gemeente voor deze keurige plaats

• november 2023

mooi plekje voor doortocht. naast klein parkje en bushalte, s’nachts hoor je niets. geen voorzieningen Hebben prima geslapen.

• november 2023

• 6250, Belmonte, Portugal