CampertjeCo

leuke kleine camping onder Duits management; leuke ontvangst; schoon maar niet het nieuwste sanitair; Zwembad beschikbaar; een pagina met gedragsregels ontvangen met medeondertekening; Als u echter een rustige en ontspannen vakantie wilt doorbrengen, is deze plek een aanrader.

rst27

Eindelijk weer een kleine ouderwetse camping met plekken kris kras en niet met zijn allen op een rij. Alles mooi schoon en goed georganiseerd. Ook mijn uitgelezen boek om kunnen ruilen voor een mooi nieuw exemplaar. Top!

Camping Coimbrao