Quinta do Retiro

Covas, Coimbra, Portugal

Quinta do Retiro

rustige natuurcamping op kleinschalig vakantielandgoed - goed toegankelijk, terrasvormig terrein met vlakke plaatsen - fraai uitzicht - luxe sanitair - ecologisch zwembad - broodjesservice - NL-eigenaren.

• Quinta do Retiro 6

3420-053, Covas, Portugal
  • € 16,50 • 1 apr. t/m 11 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• juli 2021

Mooie camping met ruime plaatsen en heerlijk drinkwater uit eigen bron. Wij betaalden € 21,50, camper met 2 volw. zonder elektriciteit.

• juni 2021

Zag er goed uit, maar was erg gesloten toen we vandaag kwamen opdagen.

SeriousVoyager

Moet een vergissing zijn. We zijn het hele jaar open en gisteren hadden we 15 gasten op onze quinta. Het is echter onmogelijk om onze receptie 365 dagen per jaar/24 uur per dag open te hebben voor onaangekondigde aankomsten. U heeft waarschijnlijk het bordje "We komen snel terug, zoek een staanplaats of bel ons op ....... ". Voel je alsjeblieft uitgenodigd om ergens in de nabije toekomst nog eens terug te komen! Met vriendelijke groeten, Marga & Jurrie

• juni 2021

Zag er goed uit, maar was erg gesloten toen we vandaag kwamen opdagen.

SeriousVoyager

• € 16,50 • 1 apr. t/m 11 okt.

• Wintersport