Toen wij aankwamen stonden er al ruim 20 campers, en was er nog plaats genoeg voor nog eens 20! 5 minuten vanaf het bedevaartsoord, prachtig toch!

Silwie

Er is hier plaats voor 6 campers, bij aankomst gisteren stonden er minstens 20+ en niet alleen om te parkeren om een bezoek te brengen. Buiten de 6 vakken loopt het erg schuin, de plaatsen zijn te kort dus steek of voor of achter een stuk uit. Wij zijn vertrokken na ons bezoek.

Thijs54

altijd zoeken naar een mooi plekje. fijne omgeving.

Thijs54

altijd zoeken naar een mooi plekje. fijne omgeving.

• Rua de São Vicente de Paulo 32

2495-438, Fatima, Portugal