wat een heerlijke plek! Emile is een hartelijke gastheer en heeft prachtige fiets en wandelroutes. het dorpje heeft alle voorzieningen en ben je lui, dan zorgt Emile voor een broodje. zwembadje. prima sanitair en heerlijk stil.

DeletedUser

mooie camping, ondergrond gras en mooie bomen. Sanitair prima, fijn zwembadje. fietsen is niet alles. een camping om terug te komen.

• mei 2022

wat hebben wij hier heerlijk gestaan, klein maar heel schoon sanitair. Echt om terug te komen

• mei 2022

Quinta da Cerejeira