• december 2023

AKnausianer

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. De prijzen in Campercontact zijn vanaf 2 personen + camper. Hoewel alle informatie beschikbaar is op onze website, zullen wij proberen het duidelijker te maken. Onze excuses voor het ongemak. Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Eind september. geprobeerd te bellen - vaak en geen antwoord. Het is een Orbitur-site en we hebben er eerder problemen mee gehad. Ze adverteren Ipen 365 dagen, maar buiten de schoolvakanties sluiten ze volledig. We zullen nooit meer een Orbital-site gebruiken. ACSI opgelet!

GraniticPluton

Onze camping is het hele jaar geopend. Het kan zijn dat wij op dit moment de telefoon niet kunnen beantwoorden, maar dit betekent niet dat de camping gesloten is. Wij zullen er alles aan doen om de situatie recht te zetten. Bedankt voor je reactie.

Prima camping ! Propere sanitair, propere campingplaatsen. Hier 4 nachten gestaan om de regio te verkennen. Strand is 200m van de camping, met poortbewaking om in en uit te gaan. Vriendelijke werknemers, goedkope prijzen om te eten en te drinken.

Mr.Pablo

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u het allerbeste!

• december 2023

Parque de campismo Gala