Een aangename en vooral zeer rustige parkeerplaats... het uitzicht over de bussen onder het plein stoorde me niet omdat ik aan de horizon de Serra da Estrela zag... er zijn twee prachtige kerken met prachtig blauw en wit azulejos in het kleine, kronkelende stadje... Bedankt ☺️

• oktober 2022

Dit zijn prima plaatsen 4 stuks, zeer netjes gedaan door de gemeente, zouden er veel meer van moeten zijn. het stadje is ook zeker een bezoekje waard sani plaats loop een beerje schuin, en je kunt geen water slang er aankoppelen.

Parking Gouveia 2