• september 2020

10 sept 2020 hier geweest, goed rondgekeken en doorgereden, hier kunnen wij met onze 10m en 10t niet staan, we zouden wegzakken in deze zandbak, voor de rest ziet de camping er wel ok uit.

• mei 2017

Acsi karting kaart wordt niet meer geaccepteerd, moest op 13mei 28 euro betalen. Niet gedaan, zijn door gereden naar de camping municipal,600 meter veder, daar waren we met 13 euro klaar.

• mei 2017

Hier geweest op 12-5-2017 acsi kortings kaart wordt niet meer geaccepteerd. van 6-5-2017 tot 19-5-2017 geld een verhoogd tarief. 2 pers camper en electra 27,10 voor 1 overnachting , ontvangst en plaatsen prima sanitair gedateerd wel schoon.

• september 2020

Orbitur Mira