aardige receptie. veel plekken schuin maar richting het einde van de camping een leuke plek met uitzicht op het bos kunnen vinden. goede stroom en heerlijke hete douches met hoge waterdruk. zal in het hoogseizoen wel heel druk zijn hier

supersoek

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Sanitair voldoende, camping rustig. Zanderige plekken inderdaad een probleem, dus goed uitkijken. €20,23 betaald voor 2p + elektra (CCI kaart).

• december 2023

Vond het een prima camping. Voor 5,95 met de taxi naar beneden naar de boulevard van Nazare. Dan kunnen honden natuurlijk niet mee. Maar rondom de camping volfoende uitlaatmogelijkheden. Wel oppassen met oversteken.

ClaudiaRegoor

We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw voorkeur en uw bijdragen op prijs en hopen binnenkort weer van uw bezoek te kunnen genieten. Wij wensen het allerbeste!

• december 2023

Orbitur Valado