zeer fijne camping met goede faciliteiten, fijne binnenplaats bij slecht weer en bar/restaurantje waar je allerlei dingen kunt bestellen. zeer gastvrije mensen en leuke sfeer met activiteiten die georganiseerd worden. ook leuk met kinderen

FiatFendtAmersfoort

afgelopen nacht hier gestaan, bijzonder gastvrij, top faciliteiten, veel beschutte plaatsen, veelal smalle (hobbelige) paadjes, voor onze camper, 8 meter, wel passen en meten voor een beetje luifelplek. Het bijbehorende restaurant, met houtsgrill, is niet te versmaden (wij hadden de hamburger).

Adria-tic

26.06.-28.06.2023 normale ontvangst, het meeste is al beschreven, mooie bloemrijke natuurcamping met een eigen touch, zeer verzorgd, goed sanitair, V&E goed, echt veel (jonge, onvriendelijke) Nederlanders, veel kinderen in deze tijd, zeer vriendelijk afscheid bij het betalen, een echte aanrader

Camping Tamanco