moeilijke toegang tot diensten schone openbare toiletten vuilnisbakken, maar slechte locaties, gedwongen te parkeren op de parkeerplaats voor vrachtwagens.

• januari 2023

deze plaats mag niet op de site staan! geen elektriciteit en alles is vervallen! we parkeerden ernaast op de parkeerplaats voor vrachtwagens en niet op de daarvoor bestemde plaatsen! Lawaai 's nachts: jongeren ontmoeten elkaar om te feesten!!

• mei 2022

Niet geweldig inspirerend. Maar we waren sowieso niet van plan nu te stoppen.

• januari 2023

• mei 2022

Niet geweldig inspirerend. Maar we waren sowieso niet van plan nu te stoppen.

• Estrada Carrazedos

3360, Penacova, Portugal