Prima plek voor een nacht. Rustig en mooi gelegen, 's morgens wel verkeer. Op ca 75 meter is langs de rivier een openbaar toilet (er staat een bordje).

• februari 2023

Omdat we in het donker aankwamen toch maar hier gaan staan. ondanks de reviews over verkeerslawaai. Vanwege de lengte dwars over meerdere vakken gaan staan. Was verder leeg op 1 camper na. ‘s Nachts weinig verkeer. Voorzieningen zijn o.k.

• februari 2020

We staan onder de plataanboom en lopen naar het andere parkeerterrein. Dat is VERBODEN voor campers. In het dorpje ruik je zwavel en stomen warme bronnen. Een paar souvenirwinkels zijn open. ‘s nacht af en toe een auto maar de service werkt. We komen hier niet meer terug.

• februari 2023

• februari 2020