prima plekje, aardig park, een slaperig stadje en een prima restaurant direct aan de Taag naast de cp. We hadden een prima dagmenu voor een belachelijk lage prijs. kom je hier terug? We zijn hier nu voor de derde keer!

• november 2023

is gewoon een parkeerplaats voor auto's... de parkeerplaatsen zijn veel te kort... heb een pauze genomen en ben hier weggegaan...

MartinaLisa

Gratis parkeren in het centrum van de stad en naast de rivier. Dump- en watervoorziening aanwezig. Een mooi park met coffeeshops. Stad is klein met niet veel te beleven, maar een geweldige tussenstop.

• november 2023

• Rua 25 de Abril