geen super plaats maar alle voorzieningen om water en wc te lozen en vers water te laden. jammer dat er ook een permanente, zwerver bewoner aanwezig is. geen problemen en goed geslapen. stad op loopafstand.

Memorycamper

prima overnachtingsplek voor één nacht en om de stad te bezoeken. wij konden onze camper van 7.40 m lang precies binnen het vak parkeren. ondanks de grootte van het parkeerterrein heel weinig last van rijdend verkeer.

Kootjes303

De beschrijving van " grote" plaatsen en 8m klopt absoluut niet. Eerder smalle kleine plaatsen max 6m op een druk parkeerterrein

• Avenida Europa

3500, Viseu, Portugal