Camperplaats in zeer slechte staat. Management slecht, arrogant en de gasten staan niet centraal. Kom hier nóóit meer terug.

Gionanni52

Warm ontvangst. Warm water in de douches. Wel een zeer gedateerde, desolate camping met slechte sanitaire voorzieningen en afwasplekken. Alleen WiFi in de tv-kamer. Te duur. Zwembad gesloten.

• februari 2023

We zijn hier aangekomen en allerhartelijkst ontvangen op de receptie. De camperplekken kun je kiezen, zand, gras en verhard. Allemaal met stroom. We hebben gekozen voor verhard en werden zelfs naar de (nieuwe) plaats begeleid.

• februari 2023

Mira Lodge Park