Orbiturcamping. Door wisseling van eigenaar geen Acsikorting en de stroom moet apart betaald worden (5,25 euro). Met de fiets 4 km naar de ferry en dan voor 3,40 euro retour naar Belèm. Wel korting met NKC en Anwbkaart

Huub-en-Riet

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw commentaar, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Rulian71

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

als je verder van de weg staat heb je schaduw en minder lawaai van de weg. wij betalen tot 15 juni met ACSI €23 en na 15 juni €29. Dit is 2 personen, camper en elektriciteit

Bedankt voor uw bezoek en waardering

Bedankt voor uw bezoek en waardering