€5 pernacht geen voorzieningen druk met auto’s die aan en af komen rijden , en stoffig maaaar dijkje over en op prachtig strand!!

Fijne en rustige plek. €5 en dan mag je de nacht blijven staan. Toiletten op het strand, zeer schoon. Duintje over en je zit op een prachtig strand.

Shelby!

Ongeveer 15 plaatsen zijn gereserveerd en toegankelijk voor campers. De rest is georganiseerd voor parkeren. De prijs per nacht is nu €5 in de zomer. Er zijn geen diensten. Het strand is erg mooi. Die nacht waren we met 5 campers. We sliepen goed beschut tegen de wind.

Caravan Park Praia do Meco