mooie plek! wil stonden als enige camper. wijnproeverij met plankje kaas en worst. wijn zeer aan te bevelen... wij komen volgend jaar weer proeven en slapen. dank voor de mooie plek, hans en elle

OnspaleisSoestdijk

Hallo Hans en Elle, bedankt voor jullie bezoek. Geniet van uw reis en hoop u weer in ons netwerk te mogen ontvangen. Hartelijke groeten Portugal EasyCamp

we kwamen 1 uur voor sluitingstijd aan en konden nog genieten van een speedproeverij. prachtige plek met heerlijke wijn. overnachten en wijn proeven en kopen absoluut een aanrader.

verdmann

Hoi Volker, bedankt voor je bezoek. Veel reisplezier en hopelijk tot ziens in ons netwerk. hartelijke groet Portugal EasyCamp

Helemaal geweldig. slapen naast de wijnranken en super aardig personeel. Je moet volledig zelfvoorzienend zijn want er is geen nachttoilet of andere voorzieningen.

gijsh

Bedankt voor uw bezoek aan de gastheer Filipe Palhoça! Ik kijk er naar uit je weer te mogen ontvangen in ons netwerk. geniet van Portygal! Beste wensen Portugal EasyCamp

Filipe Palhoça