Évora, Portugal

Orbitur Evora

broodservice - bus buiten de camping - rustig - centrum op fiets goed bereikbaar

• Rua Manuel Mendes 32

7005-206, Évora, Portugal

• CKE - Camping Key Europe

ahjwmbre61

Prachtig zwembad, Évora op loop- fiets afstand, winkel in de buurt. vriendelijk personeel, sanitair schoon, heerlijke douches. Op een aantal punten onderhoud nodig. Ook is men bezig met stacaravans te plaatsen.

Fentp

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Wij waarderen uw interesse in onze camping en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. We wensen je het allerbeste!

Prima plek om met de fiets het mooie Evora te bezoeken. Vriendelijke ontvangst. Schaduwrijke plaatsen met bloemrijk groen.

• CKE - Camping Key Europe