prima camping op 3km vanaf het centrum. Broodjes en winkeltje. Groot zwembad. Net sanitair. Aanrader!

Silwie

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u het allerbeste!

Geen Acsi-korting, wel bij NKC-kaart 10% korting. Electra 5,25 euro. Sanitairgebouw achter receptie beter dan het tweede gebouw. Sommige plaatsen door hevige regenval niet bruikbaar. Te voet centrum goed bereikbaar.

Huub-en-Riet

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw opmerkingen, als bijdrage aan het verbeteren van onze producten en diensten. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en hopen u bij de volgende gelegenheid beter te kunnen ontvangen!

Fijne camping met zeer net sanitair. Ruime plaatsen welke je zelf mocht kiezen. Het centrum ligt op 2,5 km fietsen wat zeker de mooiste waard is. 👍

CampervanHulst

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Parque de Campismo Orbitur Evora