Fabrica De Cortica

Ameixial, Faro, Portugal

Fabrica De Cortica

rustige locatie met gemarkeerde plekken - midden in Serra de Caldeirão; zeer gewild bij wandelaars, race fietsers en ATBikers - broodjes service (vooraf bestellen) bij Bar Central da Serra - 1e donderdag van de maand een marktje in het dorp - centrum 1km

• 8100, Ameixial, Portugal

• oktober 2020

Deze plaats moet worden verwijderd. Er zijn nu borden dat er geen camper / caravanparking is. De gemeente vertelde ons dat we moesten parkeren bij het voetbalveld. Jammer want het was veel leuker om te parkeren.

• maart 2020

Camperplaats gaat sluiten, fabriek verkocht en per 01-01-2021 worden daar kurken gemaakt. Geen plaats meer voor campers. Tot die datum nog voor 3 campers elektra. Jammer dat deze plek sluit

• februari 2020

Geen gezellige plaats met de Belgisch bewaker. Het is vrije gratis camperplaats dat ook dmv borden wordt aangegeven. We zijn na deze kennis making naar het voetbal gereden. Daar kwam zowaar een Frans vertellen dat er nog 230V aansluiting was!

Robert717

Deze locatie heeft 5 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• oktober 2020

• maart 2020

• februari 2020

Robert717

Deze locatie heeft 5 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Nog geen foto's

• 8100, Ameixial, Portugal