mooie ruime parkeergelegenheid met loosplaats vuilwater en toilet. prima plek voor een rustige nacht.

Briefjes

onze bedoeling was Sintra met de bus hiervandaan te bezoeken maar komen in de problemen met onze voorzieningen De afvoer van het chemisch toilet was verstopt waardoor de hopen zich onsmakelijk opstapelden vieze bende We zijn maar vertrokken Ander keer maar weer voor Sintra maar nu even niet

Jutter50

om sintra te bezoeken zijn we hier geland. we zullen zien of de eerdere meningen geldig zijn. in ieder geval zeer grote parkeerplaats slechts 7 plaatsen maar 20 lies. schoon parkeren met wat nodig is om af te voeren en water te geven.

• Rua Canal 3

2640, Mafra, Portugal