• december 2022

Ziet eruit als een mooie camperplaats. Hek was alleen (net als vorige review) gesloten, ik vermoed dat toegang alleen voor leden is van Clube Autocaravanista Saloio. Er is namelijk een elektronisch cijferslot wat het hek bediend.

• oktober 2022

zag er onberispelijk uit door de poort. Geen campers erin en poort op slot. Geen antwoord toen we belden. Ik denk dat het gesloten is.

• mei 2022

bij aankomst was het hek gesloten. Er hangt een telefoonnummer aan het hek, maar de telefoon werd niet beantwoord. De plek ziet er mooi uit.

• december 2022

• oktober 2022