vandaag toch het risico gelopen, ondanks de negatieve berichtgeving. we hebben daar een hele dag gestaan, zonder problemen. parkeerkosten €1,50. perfect om Sintra te bezoeken. 1 km lopen naar historisch centrum.

Theo-Wouters

Helaas... even kort geparkeerd om de stad in te gaan. Ondanks veel verkeer op klaarlichte dag onze camper opengebroken.

IngridWvG

dit is dus echt een heel slechte parking… op klaarlichte dag werd er ingebroken in onze camper terwijl we voor 4 uurtjes de stad waren gaan bezoeken… tussen 14 en 18 uur raam ingeslagen en zijn zo binnengeraakt 😡😡

• Avenida Mário Firmino Miguel

2710, Sintra, Portugal